من می توانم شما را لاغر کنم
نوشته شده توسط : لوکس

توضیحات پل مکنا در مورد روش کتاب من می توانم شما را لاغر کنم
در این کتاب پل مکنا، با این سئوال شروع می کند که: آیا دوست دارید هر آنچه می خواهید و در هر زمان هوس کردید، بخورید، ولی لاغر شوید؟
در پاسخ می گوید: می دانم به نظر شما این ادعا عجیب است و نامعقول است؛ ولی، واقعیت دارد. چیزهایی که من در مورد آن صحبت می کنم، برخلاف آموزه هایی است که شما در گذشته انجام می دادید و فکر می کردید.
راز لاغری را از کسانی یاد بگیرید که بطور طبیعی لاغر هستند
مهم نیست که قبلا چه کارهایی انجام می داید، الان وقت آن است کاری کاملا متفاوت انجام دهید.
روشی که من با شما میآموزم به هزاران نفر از مردم دنیا کمک کرده است، وزن خود را براحتی کاهش دهند و احساس بهتری نسبت بخود داشته باشند.
چرا شما لاغر نیستید؟!
من از اینکه چرا افراد از وزن ایده آلخود دور شده اند ۳ موضوع مهم را کشف کرده ام:
موضوع اول _ رژیم های غذایی وسوسه کننده
موضوع دوم _ پرخور هیجانی
موضوع سوم _ برنامه ریزی غلط

موضوع اول رژیم های غذایی وسوسه کننده
در توضیح موضوع اول باید بگویم دلیل اصلی آن است که در رژیم غذایی بر روی بیولوژی انسان کار می شود نه بر روی شخصیت انسان که برگرفته از تجربیات شماست. 

ادامه مطلب در سایت منبع... 

 




:: برچسب‌ها: لاغری ، لاغر ، کاهش وزن ، چاقی ، تناسب اندام ، ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
موفقیت در تاریخ : 1395/9/15/1 - - گفته است :
سلام
به نظر من موضوع دوم خیلی اهمیت داره. خیلی وقتها قبل از اینکه بخواهیم برای خوردن آماده بشیم، غذا تموم شده و این فقط به خاطر هیجان است که میتونه از هر چی نشأت گرفته باشه.
ممنون از مقاله خوبتون

/commenting/avatars/avatar05.jpg
فن بیان در تاریخ : 1395/8/4/2 - - گفته است :
"آره خدا خیرت بده
منکه دارم از چاقی میمیرم
انقدر توپول شدم که نمیتونم تکون بخورم
حتما از مطالب این وبلاگتون استفاده میکنم
بسیار خوب و زیبا در مورد مدیریت استراتژیک بدن گفتید
واقعاً داشتن بدنی سالم در دراز مدت و آن هم در زمان پیری نعمتی است.
خوب است الان که جوان تر هستیم این موارد را رعایت کنیم.
سپاسگزارم از شما"


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: